دهکده سرگرمی
عاشقان هرکه را دوست دارند زیبا میبینند/هوس بازان هرکه را زیبا ببینند دوست دارند

 

حکایت سپیده
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب

پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

.

بهار زندگی
مادر، تو شکوفاتر از بهار، نهالِ تنم را پر از شکوفه کردی و با بارانِ عاطفه های صمیمی، اندوه های قلبم را زدودی و مرهمی از ناز و نوازش بر زخم های زندگی ام نهادی. در «تابستان»های سختی با خنکای عشق و وفای خویش، مددکار مهربان مشکلاتم بودی تا در سایه سارِ آرامش بخش تو، من تمامی دردها و رنج ها را بدرود گویم. با وجود تو، یأس دری به رویم نگشود و زندگی رنگ «پائیز» ناامیدی

را ندید. تو در «زمستانِ» مرارت های زندگی، چونان شمع سوختی تا نگذاری رنجش هیچ سختی ستون های تنم را بلرزاند. مادر، ای بهار زندگی، شادترین لبخندها و عمیق ترین سلام های ما، همراه با

بهترین درودهای خداوندی، نثار بوستان دل آسمانی ات باد.

.

احسان به پدر و مادر

یکی از وظایف مهم دینی و اخلاقی ما، احسان به پدر و مادر است. در قرآن کریم، چندین بار احسان به آنان، توصیه شده است. علامه طباطبایی رحمه الله در این باره نگاشته اند: «انیکی به پدر ومادر،پس از یکتاپرستی از واجب ترین واجبات است؛ همان گونه که آزردن پدر و مادر پس از شرک، از بزرگ ترین گناهان است». و در جای دیگری آورده اند: «در چند جای قرآن کریم، خداوند متعال، احسان به والدین را در کنار توحید و نفی شرک آورده است و پس از فرمان به توحید یا نهی از شرک، به احسان نسبت به پدر و مادر فرمان داده است». تأکید قرآن کریم بر احسان به پدر و مادر نشان از عظمت والای مقام آنان، در فرهنگ اسلامی دارد.

.

زیباترین ستاره سپاس

مادر! تو جانانه جام بلای ما را نوشیدی و لباس رنج و محنت ما را پوشیدی، اینک، حریر محبت فرزندانت را بپوش و شربت شهد عشق آنان را بنوش. مادرم، در گرامی داشت روزت زیباترین ستاره سپاس را به پاس پاسداری بی کرانت از ما، بر آسمان پرمهرت می آویزیم. روزت مبارک باد.

.

بوسیدن پدر و مادر

بوسه، پیام محبت است؛ شعر ناسروده عشق است؛ تبلور بالاترین تکریم است؛ جلوه عملی عاطفه هاست. پدر و مادر بی شمارترین بوسه های محبت آمیز را از کودکی نثارمان کردند. اکنون که نهال وجود ما از آن محبت ها به پا ایستاده است و درخت زندگی آنان رو به فرسودگی نهاده، باید بهترین محبت ها و بی شائبه ترین عواطف را نثارشان کنیم. بوسیدن ابزار این مهر ورزیدن است. امیر مؤمنان علیه السلام فرمودند: بوسیدن پدر و مادر عبادت است.

.

نگاه محبت آمیز

«نگاه» مقوله شگفتی است. هر نگاه پیامی دارد از این رو در فرهنگ اسلامی برخی از نگاه ها معصیت است و برخی عبادت. در روایت آمده است: «نگاه مهرآمیز فرزند به پدر و مادر، عبادت است». پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم نیز فرمودند: «درهای آسمان در چهار هنگام به رحمت گشوده می شود: هنگامی که باران می بارد، آن گاه که فرزند به چهره مادر و پدر می نگرد، وقتی که در کعبه باز می شود و آن زمان که ازدواجی شکل می گیرد».

.

چلچراغ محبت

مادر، صفا و صمیمیت و صداقت، گلابِ گلبرگ های وجود توست. عشق و ایمان در پیشانی بلند تو، موج می زند. چشمانت چلچراغ محبت است. چشمه های مهربانی از چشم های تو سرچشمه گرفت هاست. لب هایت پیام آور شادترین، لبخندها و نگاه مهر آشنایت، زلالِ دل نوازترین عاطفه هاست. قلب تو، رود همیشه جاری عشق است. از سایه مهربان دست هایت گل مهر می روید. نسیم، چهره بر گام های تو می ساید. مادر، روزت مبارک باد.

.

مادر، کانون عشق

مادر، کانون عاطفه و مهر است و ظرفیت و شکیب کمتری برای تحمل ناگواری ها دارد، لطافت طبعش و ضعف طبیعی او از یک سو، و ناتوانی های فرساینده ای که از به دنیا آوردن فرزند و دیگر رنج ها در او پدید آمده است از سوی دیگر، او را به شدت ناتوان می کند. بی شک او شایسته تکریم، نوازش، عطوفت و خدمت است.

.

غزل لطیف روزگار

ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی. اکنون که من از تو هستی یافته ام جانم فدایت باد!

.

خدمات جبران ناپذیر مادر

مردی به رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم گفت: «مادرم، سخت پیر شده است و اکنون نزد من زندگی می کند. او را بر دوش می گیرم و جابه جا می کنم. خود به او غذا می خورانم و شست و شویش می دهم. با این حال، از روی شرم، چهره ام را از او برمی گردانم تا بدین گونه او را تعظیم کرده باشم. آیا تلافی خدمات او را کرده ام؟» فرمودند: «نه». در ادامه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله با برشمردن مشکلات و رنج های که مادر در دوران بارداری و طفولیّت فرزند خود تحمل می کند علّت این حکم را مورد اشاره قرار می دهند.

.

عطر همه گل ها

یاس ها عطرشان را از بوی تن تو به عاریت می گیرند. شبنم، گل واژه اشک های توست ای شقایق دشتستان صبوری؛ ای هم آغوش پروانه ها؛ ای صفای گل سرخ؛ ای نرگس عشق؛ ای اقاقیای محبت؛ تو شمیم گل محمدی و رایحه گل نسترنی. مادر، تو از همه گل ها زیباتر و از همه آنها خوش بوتری، در سالروز یاد تو، عطر همه گل های شکفته را نثار وجودت می کنم.

.

سرو سایه گستر زندگی

مادر، تو کتاب همیشه گشوده ایثاری. تو در مزرعه زندگی مان بذر سپیده و مهر می کاری. تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده. مادر قامت تو قیامت عشق است. ای سرافرازترین سر و سایه گستر زندگی ام. در وصف تو، کلمات عقیمند و واژگان محدود. ای خوب ترین، ای رئوف ترین سرچشمه مهربانی ها، ای ساکن کوی مهتاب، ای آب و آیینه و آفتاب، نام بلندت جاودان و کتاب وجودت به شیرازه امن و امان خداوندی استوار و تلاش بی شائبه ات در بارگاه الهی پذیرفته باد.

.

شگرفی عشق

همه می شناسیمش؛ همو که با شکوه مهرش عشق را معنایی دیگر می بخشد و قلبش وسعت بی انتهای صبر و مهربانی است و شانه های پرصلابتش مأمن مهر و صفا، و چشم های پرفروغش سرچشمه احساس و گذشت است. مادر، مهر کیشی است که با شمع وجودش به محفلمان روشنی می بخشد و با گلخند محبت اش رنگ غم را از چهره مان می زداید و تبسمی از شادمانی بر دل هایمان می نشاند و با دستان پر سخاوتش، چتری سایه گستر ساخته است تا هیچ سختی را حس نکنیم. او به را ستی تندیس همه خوبی هاست.

.

نیکی به پدر و مادر پس از مرگ

پدر و مادر ما، پس از مرگ، بی نواتر و نیازمندتر از همیشه اند. دستشان کوتاه گشته و فرصت عمل برای آنان تمام شده است و چشم به راه احسان ما هستند. پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: «سرور نیکوکاران، در روز قیامت، مردی است که پس از مرگِ پدر و مادرش به آنان، نیکی کرده باشد».

مردی درباره نیکی کردن به پدر و مادر، پس از مرگ، از حضرت رسول صلی الله علیه و آله وسلم سؤال کرد. حضرت این وظایف را معین کردند: 1٫ نماز خواندن برای آنان؛ 2 آمرزش خواستن برایآنان؛ 3 وفا کردن به پیمان هایشان؛ 4 بزرگداشت دوستان آنان.

.

بر مزار تو

مادر، می خواهم با اشک هایم، گلی بپرورم به رنگ خون دل و به قامت هزاران دریغ و آه، و روز مادر، بر مزارت گذارم. مادر، در این روز، آهم را بنگر و دریغم را شاهد باش. هنوز باور ندارم که تو رفته ای. هنوز دست احساس تو را حس می کنم. تو زنده ای!

.

زیارت قبور پدر و مادر

یکی از سنت های اسلامی، زیارت قبر پدر و مادر است. عمل به این سنت، هم پیوند با پدر و مادر را پس از مرگ نگاه می دارد و هم یکی از شیوه های احسان و نیکی کردن به پدر و مادر است؛ به ویژه اگر زائر قبور، برای آنان از خداوند، درخواست آمرزش کند و به قرائت قرآن پردازد.

.

عاشقانه ترین غزل

مادر، تو کتاب نامکتوب مرارت هایی، تو دیوان محبت هایی، تو ناب ترین واژه شعر خلوصی؛ تو بلندترین داستانِ حماسیِ ایثاری. ای قصیده بلند عشق؛ ای عاشقانه ترین غزل؛ ای مثنوی رنج ها؛ تو بیت الغزل از خودگذشتگی هستی؛ تو قافیه احساس قلب منی؛ تو منظومه بلند فضیلت هایی تو بهترین بیت رباعی محبتی.
مادر، شعر وجود تو را، واژه واژه می نوشم و رعناترین غزال غزل هایم را به سویت روانه می کنم. دو بیتی های احساسم را همراه با شادمانه ترین ترانه فصل های زندگی ام، نثار دل بهاری ات می کنم.

ای بهترین شعر زندگی، روزت مبارک باد.

.

حکایت
وقتی به جهل جوانی بانک بر مادر زدم، دل آزرده به کنجی نشست و گریان همی گفت: مگر خُردی فراموش کردی که دُرْشتی می کنی؟
چه خوش گفت زالی به فرزند خویش چو دیدش پلنگ افکن و پیل تن
گر از عهد خُردیت یاد آمدی که بیچاره بودی در آغوش من
نکردی درین روز بر من جفا که تو شیر مردی و من پیر زن

.

زلال هرچه عشق

مادر! تو پروانه دشت ایثاری؛ شمع فروزان محفل مایی؛ تو عطر خوش بوی همه گل هایی. در ژرفای دیدگانت، رودی از محبت موج می زند و دستان مهربانت سهمی از سخاوت آفتاب دارد. تو چون دریا بی دریغ، پایان نداری. تو زمزمه هرچه محبتی؛ عطر هرچه رازی؛ زلال هر چه عشقی؛ تو بلور شفاف خلوصی؛ وسعت بی کران مهربانی و صبری.

من لطافت نسیم، سیپدی سپیده، نستوهی کوه و صداقت آیینه را در تو می نگرم. مادر، گلبرگ ها بر دستانت بوسه می زنند؛ دریاها به تو غبطه می خورند؛ بادها نام تو را تا عرش خدا می برند؛ و ملکوتیان بر تودرود می فرستند. خدا بهشتش را به زیر پای تو می بخشد. تو به راستی شکوه مندترین واژه شگرف آفرینشی.




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر



                                     مادر

مادر ای مهر بلند بی کران .... ای فراتر از دل و بهتر ز جان

ای بهار آرزو ها با تو سبز ... در خزان دوستی تنها تو سبز

دامنت مهد بزرگی های من ... هستی من عشق من دنیای من

رحمت بی انتهای داوری ... خاستگاه عشق پاکی مادری

سایه ی لطف خدایی برسرم ... جاودان باش ای گرامی مادرم

یاد باد آن روزهای کودکی ... با تو ای مشگل گشای کودکی

زنده بودن را به من آموختی ... تا مرا روشن کنی خود سوختی

دست تو دست نوازش بود و ناز ... ناتوانی های جان را چاره ساز

بر سر بالین من شب تا سحر ... می نشستی دیدگان از عشق تر

تا به چشم من نشانی خواب را ... رام سازی کودک بی تاب را

از دل من تیرگی بر داشتی ... نور را در جان من انباشتی

بر زبانم هر کلامی می نشست ... داشت در آن سایه ی لطف تو دست

اینک ای والا ترین راز حیات ... ای نشان احترام کاینات

ای گل دلبستگی های وجود ... یادگار ار خستگی ها ی وجود

مهربانی جلوه ی دامان توست ... زندگی گوی دم چوگان توست

آفرینش با تو آرامش گرفت ... عشق با عشق تو پردازش گرفت

با صفایت رمز پاکی شد درست ... هر چه خوبی هست اینک مال توست

با رضای تو بهشت آمد به دست ... رشته ی مهر تو را نتوان گسست

محمد روحانی ( نجوا کاشانی )




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

«شعر روز مادر»


مـادر تــو بـهشــت جـاودانــی مـادر خــورشـیـد بـلـنـد آســمـانی مـادر

در چشم تـو نـور زندگانـی جـاریـست سر چشمه ی مهر بیکرانی مـادر




ای کـاش کـه تـا ابــد نــمـیــرد مادر یـا هـستـی جـاودان بـگیـرد مادر

مهر است سراسر وجودش تــا هـست ای کاش که پـایـان نـپـذیـرد مادر



هر بار که خنده بـر لبش مــی رویــد یا نبض گل سرخ ، سخن می گوید

چشمان پر از ستـاره ی مــــادر مــن در گــردش آشـنـا مرا می جـویـد



چون مهر، بـزرگ و بی نـشانی مادر آرام دل و عـــــزیــز جـانـی مــادر

ای کاش همیشه جـاودان مـی بــودی آن قـدر که خـوب و مـهربانـی مـادر



در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست

در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست


 




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

«شعر روز مادر»


دلم خوش نیست،مدتهاست مادر          گل دلبند تو تنهاست مادر

چرا در پای او آبی روان نیست                چرا اطراف او صحراست مادر



قناری های محبوبش کجایند،                قفس؛این قصه ی دنیاست مادر!

نسیمی از بهشت زیرپایت                    برایش مثل یک رویاست مادر



چرا رویای ما رویاست مادر                    چرا فردای ما فرداست مادر
نگو:"این سرنوشت ماست مادر             نگو این سرنوشت ماست مادر


دلم خوش نیست ، مدتهاست مادر         گل دلبند تو تنهاست مادر




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

شعرهایی درباره مادر

شعر مادر از فریدون مشیری


تاج از فرق فلک برداشتن ،

 

جاودان آن تاج بر سرداشتن :

 

در بهشت آرزو ره یافتن،

 

هر نفس شهدی به ساغر داشتن،

 

روز در انواع نعمت ها و ناز،

 

شب بتی چون ماه در بر داشتن ،

 

صبح از بام جهان چون آفتاب ،

 

روی گیتی را منور داشتن ،

 

شامگه چون ماه رویا آفرین،

 

ناز بر افلاک اختر داشتن،

 

چون صبا در مزرع سبز فلک،

 

بال در بال کبوتر داشتن،

 

حشمت و جاه سلیمانی یافتن،

 

شوکت و فر سکندر داشتن ،

 

تا ابد در اوج قدرت زیستن،

 

ملک هستی را مسخر داشتن،

 

برتو ارزانی که ما را خوش تر است :

 

لذت یک لحظه "مادر" داشتن !




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

گر سجده کنم به پای مادر

لایق بود از برای مادر

تا جان به تن است من بگویم

از سیرت باصفای مادر

خوشتر نبود به گوش من جز

آن نغمه جانفزای مادر

یارب تو به عافیت نمیران

هرکس که کند جفای مادر

یک عمر کنم چو خدمت او

بر من نشود ادای مادر

گویند جهان به کام گردد

با دست جهان گشای مادر

بین لطف خدا که او نهاده

از روز ازل بنای مادر

مرغ نظرم به شوق دیدار

پرپرزده در هوای مادر

هرگز نشود ز خاطرم دور

آن چهره آشنای مادر

خواهم چو غلام حلقه بر گوش

باشم به در سرای مادر

ای کاش بیاید آن زمانی

تا جان بدهم به جای مادر

�سیمرغ� از این زمان بگوید

تا روز ابد ثنای مادر

 

 

 



**

 

2-شعر مادر از ( ایرج میرزا):


 

گویند مرا چو زاد مادر

پستان به دهان گرفتن آموخت

 


 

شبها بر گاهواره من

بیدار نشست و خفتن آموخت

دستم بگرفت و پا به پا برد

تا شیوه راه رفتن آموخت

یک حرف و دو حرف بر زبانم

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 


 

لبخند نهاد بر لب من

بر غنچه گل شکفتن آموخت

 

پس هستن من ز هستن اوست

تا هستم و هست دارمش دوست

شد مکتب عمر و زندگی طی

مائیم کنون به ثلث آخر

 


 

بگذشت زمان و ما ندیدیم

یک روز ز روز پیش خوشتر

آنگاه که بود در دبستان

روز خوش و روزگار دیگر

 

می گفت معلمم که بنویس

گویند مرا چو زاد مادر ، پستان به دهن گرفتن آموخت

گویند که می نمود هر شب

تا وقت سحر نظاره من

می خواست که شوکت و بزرگی ، پیدا شود از ستاره من

می کرد به وقت بی قراری، با بوسه گرم چاره من

تا خواب به دیده ام نشیند شبها بر گاهواره من

بیدار نشست و خفتن آموخت

 


 

 

او داشت نهان به سینه خود

تنها به جهان دلی که آزرد

 


خود راحت خویشتن فدا کرد

در راحت من بسی جفا برد

یک شب به نوازشم در آغوش

تا شهر غریب قصه ها برد

یک روز به راه زندگانی دستم بگرفت و پا به پا برد

تا شیوه راه رفتن آموخت

در خلوت شام تیره من

او بود و فروغ آشیانم

می داد ز شیر و شیره جان

قوت من و قوت روانم

 

می ریخت سرشک غم ز دیده

چون آب بر آتش روانم

تا باز کنم حکایت دل یک حرف و دو حرف بر زبانم

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 

در پهنه آسمان هستی

او بود یگانه کوکب من

 

 

 

 

 


آغوش محبتش بنا کرد ، در عالم عشق مکتب من
با مهر و نوازش و تبسم ، لبخند نهاد بر لب من ، بر غنچه گل شکفتن آموخت

این عکس ظریف روی دیوار، تصویر شباب و مستی اوست
وان چوب قشنگ گاهواره ، امروز عصای دستی اوست
از خویش به دیگران رسیدن ، کاری ز خداپرستی اوست
شد پیر و مرا نمود برنا ، پس هستی من ز هستی اوست، تا هستم و هست دارمش دوست

( ایرج میرزا)


 


 

شعری درباره مادر :از سعدی شیرازی



 

 

 

 

عشق يعنی چه؟

عشق يعنی پر گسستن در هوايه بيشه زار

عشق يعنی پاره پاره کردنه زنجيره تن

عشق يعنی گريه کردن با صدايه مادرم

عشق يعنی آسمانی زيستن

عشق يعنی پرسه در قلبه مادر زدن

عشق يعنی بغض کردن با صدايه مادرم

عشق يعنی خلوته سکوته مادرم

عشق يعنی هستی و ماوايه من

عشق يعنی سبزيه فصله بهار

عشق يعنی يعنی رنگه سبزه بيشه زار

عشق يعنی جا نمازه مادرم

عشق يعنی مشقه شب در پيکرم

عشق يعنی کودکانه زيستن

عشق يعنی فرياده دله بی مادران

عشق يعنی چرخشه نيلوفری بر دوره ياس

عشق يعنی پيچشه تسبحه مادرم

عشق يعنی مردانگی همچون علی

عشق يعنی مردمه ايرانه من

عشق يعنی يک صدايه آشنا

عشق يعنی نم نمه باران در بوته ها

 


تاج از فرق فلک برداشتن ،

 

 

جاودان آن تاج بر سرداشتن :

 

 

 

در بهشت آرزو ره یافتن،

 

 

 

هر نفس شهدی به ساغر داشتن،

 

 

 

روز در انواع نعمت ها و ناز،

 

 

 

شب بتی چون ماه در بر داشتن ،

 

 

 

صبح از بام جهان چون آفتاب ،

 

 

 

روی گیتی را منور داشتن ،

 

 

 

شامگه چون ماه رویا آفرین،

 

 

 

ناز بر افلاک اختر داشتن،

 

 

 

چون صبا در مزرع سبز فلک،

 

 

 

بال در بال کبوتر داشتن،

 

 

 

حشمت و جاه سلیمانی یافتن،

 

 

 

شوکت و فر سکندر داشتن ،

 

 

 

تا ابد در اوج قدرت زیستن،

 

 

 

ملک هستی را مسخر داشتن،

 

 

 

برتو ارزانی که ما را خوش تر است :

 

 

 

لذت یک لحظه "مادر" داشتن !

 


 

 


 

 

 

****

 

 

 

 

 

 

کی شود یاری که چون مادر شود

 




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

گر سجده کنم به پای مادر

لایق بود از برای مادر

تا جان به تن است من بگویم

از سیرت باصفای مادر

خوشتر نبود به گوش من جز

آن نغمه جانفزای مادر

یارب تو به عافیت نمیران

هرکس که کند جفای مادر

یک عمر کنم چو خدمت او

بر من نشود ادای مادر

گویند جهان به کام گردد

با دست جهان گشای مادر

بین لطف خدا که او نهاده

از روز ازل بنای مادر

مرغ نظرم به شوق دیدار

پرپرزده در هوای مادر

هرگز نشود ز خاطرم دور

آن چهره آشنای مادر

خواهم چو غلام حلقه بر گوش

باشم به در سرای مادر

ای کاش بیاید آن زمانی

تا جان بدهم به جای مادر

�سیمرغ� از این زمان بگوید

تا روز ابد ثنای مادر

 

 

 



**

 

2-شعر مادر از ( ایرج میرزا):


 

گویند مرا چو زاد مادر

پستان به دهان گرفتن آموخت

 


 

شبها بر گاهواره من

بیدار نشست و خفتن آموخت

دستم بگرفت و پا به پا برد

تا شیوه راه رفتن آموخت

یک حرف و دو حرف بر زبانم

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 


 

لبخند نهاد بر لب من

بر غنچه گل شکفتن آموخت

 

پس هستن من ز هستن اوست

تا هستم و هست دارمش دوست

شد مکتب عمر و زندگی طی

مائیم کنون به ثلث آخر

 


 

بگذشت زمان و ما ندیدیم

یک روز ز روز پیش خوشتر

آنگاه که بود در دبستان

روز خوش و روزگار دیگر

 

می گفت معلمم که بنویس

گویند مرا چو زاد مادر ، پستان به دهن گرفتن آموخت

گویند که می نمود هر شب

تا وقت سحر نظاره من

می خواست که شوکت و بزرگی ، پیدا شود از ستاره من

می کرد به وقت بی قراری، با بوسه گرم چاره من

تا خواب به دیده ام نشیند شبها بر گاهواره من

بیدار نشست و خفتن آموخت

 


 

 

او داشت نهان به سینه خود

تنها به جهان دلی که آزرد

 


خود راحت خویشتن فدا کرد

در راحت من بسی جفا برد

یک شب به نوازشم در آغوش

تا شهر غریب قصه ها برد

یک روز به راه زندگانی دستم بگرفت و پا به پا برد

تا شیوه راه رفتن آموخت

در خلوت شام تیره من

او بود و فروغ آشیانم

می داد ز شیر و شیره جان

قوت من و قوت روانم

 

می ریخت سرشک غم ز دیده

چون آب بر آتش روانم

تا باز کنم حکایت دل یک حرف و دو حرف بر زبانم

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

 

در پهنه آسمان هستی

او بود یگانه کوکب من

 

 

 

 

 


آغوش محبتش بنا کرد ، در عالم عشق مکتب من
با مهر و نوازش و تبسم ، لبخند نهاد بر لب من ، بر غنچه گل شکفتن آموخت

این عکس ظریف روی دیوار، تصویر شباب و مستی اوست
وان چوب قشنگ گاهواره ، امروز عصای دستی اوست
از خویش به دیگران رسیدن ، کاری ز خداپرستی اوست
شد پیر و مرا نمود برنا ، پس هستی من ز هستی اوست، تا هستم و هست دارمش دوست

( ایرج میرزا)


 


 

شعری درباره مادر :از سعدی شیرازی



 

 

 

 

عشق يعنی چه؟

عشق يعنی پر گسستن در هوايه بيشه زار

عشق يعنی پاره پاره کردنه زنجيره تن

عشق يعنی گريه کردن با صدايه مادرم

عشق يعنی آسمانی زيستن

عشق يعنی پرسه در قلبه مادر زدن

عشق يعنی بغض کردن با صدايه مادرم

عشق يعنی خلوته سکوته مادرم

عشق يعنی هستی و ماوايه من

عشق يعنی سبزيه فصله بهار

عشق يعنی يعنی رنگه سبزه بيشه زار

عشق يعنی جا نمازه مادرم

عشق يعنی مشقه شب در پيکرم

عشق يعنی کودکانه زيستن

عشق يعنی فرياده دله بی مادران

عشق يعنی چرخشه نيلوفری بر دوره ياس

عشق يعنی پيچشه تسبحه مادرم

عشق يعنی مردانگی همچون علی

عشق يعنی مردمه ايرانه من

عشق يعنی يک صدايه آشنا

عشق يعنی نم نمه باران در بوته ها

 


تاج از فرق فلک برداشتن ،

 

 

جاودان آن تاج بر سرداشتن :

 

 

 

در بهشت آرزو ره یافتن،

 

 

 

هر نفس شهدی به ساغر داشتن،

 

 

 

روز در انواع نعمت ها و ناز،

 

 

 

شب بتی چون ماه در بر داشتن ،

 

 

 

صبح از بام جهان چون آفتاب ،

 

 

 

روی گیتی را منور داشتن ،

 

 

 

شامگه چون ماه رویا آفرین،

 

 

 

ناز بر افلاک اختر داشتن،

 

 

 

چون صبا در مزرع سبز فلک،

 

 

 

بال در بال کبوتر داشتن،

 

 

 

حشمت و جاه سلیمانی یافتن،

 

 

 

شوکت و فر سکندر داشتن ،

 

 

 

تا ابد در اوج قدرت زیستن،

 

 

 

ملک هستی را مسخر داشتن،

 

 

 

برتو ارزانی که ما را خوش تر است :

 

 

 

لذت یک لحظه "مادر" داشتن !

 


 

 


 

 

 

****

 

 

 

 

 

 

کی شود یاری که چون مادر شود

 




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

من در سرزِمـیـنـی زنـدگـی مـیـکـنـم که
تـنـها
"خـدایـش"از پـشـت خـنـجـر نـمـیـزنـد!!



 

مطالب خواندني درباره ي عشق
 

 


 

"خدایــــــــــا"دستم به آسمانت نمی رسد اما تو که دستت به زمین می رسد بلندم کن....
 



 




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

 

مطالبی درباره عشق و جدایی..............

بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم اگه بیه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم

 

----------------------------------------------

پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست

---------------------------------------------------

روي تخته سنگي نوشته شده بود: اگر جواني عاشق شد چه کند؟ من هم زير آن نوشتم: بايد صبر کند. براي بار دوم که از آنجا گذر کردم زير نوشته ي من کسي نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بي حوصلگي نوشتم: بميرد بهتر است. براي بار سوم که از آنجا عبور مي کردم. انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد. اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم...

----------------------------------------------------

بچه بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمرم نهايت هر چيزي همين 10 تا بود از بابا بستني که مي خوا ستم10 مي خواستم مامانو 10 تا دوست داشتم خلا صه ته دنيا همين 10 تا بود و اين 10 تا خيلي قشنگ بود حالا نمي دونم که دنيا چقدره نهايت دوست داشتن چندتاست ده تا بستني هم کفافمو نمي ده خيلي هم طمعه کار شده ام اما مي خوام بگم دوستت دارم مي دوني چقدر؟ به اندازه همون ده تاي بچگي

----------------------------------------------------

دختره از پسره پرسيد من خوشگلم؟گفت نه .گفت دوستم داري؟گفت نوچ؟گفت اگه بميرم برام گريه ميکني؟ گفت اصلا؟دختره چشماش پر از اشک شد. هيچي نگفت:پسره بغلش کرد گفت:تو خوشگل نيستي زيبا ترين هستي.تورودوست ندارم چون عاشقتم. اگه تو بميري برات گريه نميکنم چون من هم می میرم

----------------------------------------------------

عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ

...................................................................................

در عرض یک دقیقه می شه یکی رو خورد کرد

 

در عرض یک ساعت می شه کسی رو دوست داشت

در عرض یک روز می شه عاشق شد ...

ولی یه عمر طول می کشه تا کسی روکه دوست داری فراموش کنی

-------------------------------------------------

 

نشستم گريه کردم ... واسه دل خودم ... واسه دل تو ... واسه غصه ي پاييز ... واسه تنهايي ميخک توي دفتر شعرم ... واسه سربلندي کاج تو زمستون ... واسه پروانه که سوخت ... واسه شمعي که اب شد تا از قطره هاش ياد بگيرند که سوختن يک طرفه هم ميتونه باش....

--------------------------------------

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

 

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

.......................................................................

نگات قشنگه وليكن يه كم عجيب و مبهمه

 

 


من از كجا شروع كنم دوست دارم يه عالمه


من و گذاشتي و بازم يه بار ديگه رفتي سفر


نمي دونم شايد سفر براي دردات مرهمه


تا وقتي اينجا بموني يه حالت عجيبيه


من چه جوري واست بگم بارون قشنگ ونم نمه


هواي رفتن كه كني واسه تو فرقي نداره


اما به جون اون چشات مرگ گلاي مريمه


آخرشم دق مي كنم تا من و دوست داشته باشي


مردن كه از عاشقيه يک دفعه نيست كه كم كمه


من نمي دونم تو چرا اينجور نگاهم مي كني


زير نگاه نافذت نگاه عاشقم خمه


مي پرسم از چشماي تو ممكنه اينجا بموني ؟


مي خندي و جواب مي دي رفتن من مسلمه


برو به خاطر خودت اما به من قول بده


هرجاي دنيا كه بري ديگه نشو مال همه


رسمه كه لحظه ي سفر يادگاري به هم مي دن


قشنگ ترين هديه ي تو تو قلب من يه مشت غمه


شايد اين و بهم دادي كه هميشه با من باشه


حق با تو،تو راست مي گي غمت هميشه پيشمه


ديدي گلا شب كه ميشه اشكاشونو رو پاک مي كنن


يادت باشه چشم منم هميشه غرق شبنمه


تو مي ري و اسم من واز رودلت خط مي زني


اسم قشنگ تو ولي هميشه هرجا يادمه


چشماي روشنت يه كم كاش هواي من رو داشت


تنها توقعم فقط يه بار جواب نامه

..................................................................

بي تو اينجا نا تمام افتاده ام

پخته اي بودم که خام افتاده ام

گفته بودي تا که عاقلتر شوم

آه ، مي خواهي مگر کافر شوم

من سري دارم که مي خواهد کمند

حالتي دارم که محتاجم به بند

کاشکي در گردنم زنجير بود

کاشکي دست تو دامنگيربود

عقل ما سرمايه دردسر است

من جهان را زير وبالا کرده ام

عشق خود را در تــــــو پيدا کرده ام

من دگر از هر چه جز دل خسته ام

عهد ياري با دل دل بسته ام

بر لب تو خنده مجنوني ام

خنده تو رنگي از دلخونيم

................................................................

باز هم با نام تو افسا نه اى گلريز شد

باز هم در سينه ام عشق تو شور انگيز شد

باز هم همراه بوى ميخك و محبو به ها

خاطراتم پر كشد با ياد تو در كوچه ها

باز هم وقتى نگاهت گيرد از من فاصله

ديده ام مى بارد اما نم نم و بى‌حوصله

باز قلب پنجره بر روى‌من وا مى شود

باز هم پروانه اى در باغ پيدا مى شود

باز هم لاى‌كتابم مى‌نهم يك شاخه ياس

مى‌كنم بهر پيامى قاصدك را التماس

باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگير مى‌شوم

باز هم با ياد تو سر شار رويا مى‌شوم

......................................................................

من عشق را از انعکاس مهتاب در حوض مادر بزرگ آموختم

 

من ایثار را از قلب خورشید در آسمان صحرا آموختم

 

من زندگی را از امواج طوفانی شب دریا آموختم

 

من محبت را از قطره های باران بر علفزار آموختم

 

من صداقت را از یک رنگی ابر های سفید آموختم

 

من وفا را از کبوتران بر شاخه های خشکیده آموختم

 

من گذشت زمان را از چشم های منتظر آموختم

 

من عطش را از چکاوک های خانه همسایه آموختم

 

من ایمین را از کودکان معصوم آموختم

 

و من آموختم هر چه را که می خواهم فقط از معبود یکتا بخواهم

................................................................................

اگه سکوت برا من بهانه بود

برا تو دفتر خاطرات کهنه بود

روز هاي تنها بودن بهانه شد

بهانه اي برا ريختن اشک تو شد

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

 

اگه يه روز تموم بشه اشکه چشام

چي مي خواد به باره از چشام

يادته دعايي کردي تو برام

زير اون گنبد زرد, آقا م رضا(ع)

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

برسم به عشق جاويد خودم

عشق من توي چرا نيستي کنارم

شايد باورش سخته برات

که دوستت داشته باشم خيلي زياد

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

 

روزي پسري از دريا بودم برات

تنها رفيق دوريه تنهايت

حالا نيستي دختر تنهاي شب

چون بودن يا نبودنم نداره فرق

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

 

ديگه حتي ارزش نداره حرفام

چون ديگه دوستتم نداري, ميدونم

ميدوني چرا برات شعر ميخو نم

ميخونم تا بدوني دوستت دارم.....همين

 

دوستت دارم

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------

تموم خاطراتت یادم میاد

یاد اون روز که دلت میگفت منو میخواد

اگه تو نمونی پیشم دیونه میشم

آخه من چی کار کنم تو بمونی پیشم

فکر تو یه لحظه از سرم نمیره

من میگم میمونی اما دل میگه میره

نزار تا قصه مون این جوری تموم بشه

میدونم تو میری مهرم حروم میشه

بگو حرفت چیه ؛ آخه دردت چیه

تازه اول راهیم ، خداحافظی چیه

می دونستم میری و تنهام میزاری

تو که از حال دلم خبر نداری

می دونستم آخرش این جوری میشه

یکی مون تنها میمونه واسه همیشه

.............................................................

کاشکی پرنده پر نداشت

 

 

در سراشیبی تقدیر

نام مرا

با نام تو تشنه کرده اند

و رفتنت را

بر دلم داغ نهاده اند

دریغ

از دریایی که در چشمهایت نشسته است

بی آنکه بخواهد

آیینه ها را آبی ببیند

یادگار ردپای انتظارت آمدنت را دریاب

که تکرار آبی ترین زلال ها

در پیوسته ترین اشتیاق های رسیده ی ابدیت

تو را تداعی می کند

برو به فکر من نباش

برو به پای من نسوز

برو به فکر من نباش

من یه جوری سر میکنم

زندگی رو با سختیاش........ا

با که درددل کنم؟

با کسی که پرنده بود برام؟

با کسی که اشیانه بود

دلم به چه خوش بود

کاشکی پرنده پر نداشت

از پریدن خبر نداشت

درخت باغ آرزوش

دغدغه تبر نداشت




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

 

مطالبی درباره عشق و جدایی..............

بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم اگه بیه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم

 

----------------------------------------------

پرسید : به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم به خاطر تو... گفتم به خاطر هیچ کس پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم می خواست داد بزنم به خاطر دل تو... گفتم بخاطر هیچ چیز پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالیکه اشک توی چشماش جمع شده بود گفت:بخاطر کسی که بخاطر هیچ چیز زندست

---------------------------------------------------

روي تخته سنگي نوشته شده بود: اگر جواني عاشق شد چه کند؟ من هم زير آن نوشتم: بايد صبر کند. براي بار دوم که از آنجا گذر کردم زير نوشته ي من کسي نوشته بود: اگر صبر نداشته باشد چه کند؟ من هم با بي حوصلگي نوشتم: بميرد بهتر است. براي بار سوم که از آنجا عبور مي کردم. انتظار داشتم زير نوشته من نوشته اي باشد. اما زير تخته سنگ جواني را مرده يافتم...

----------------------------------------------------

بچه بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمرم نهايت هر چيزي همين 10 تا بود از بابا بستني که مي خوا ستم10 مي خواستم مامانو 10 تا دوست داشتم خلا صه ته دنيا همين 10 تا بود و اين 10 تا خيلي قشنگ بود حالا نمي دونم که دنيا چقدره نهايت دوست داشتن چندتاست ده تا بستني هم کفافمو نمي ده خيلي هم طمعه کار شده ام اما مي خوام بگم دوستت دارم مي دوني چقدر؟ به اندازه همون ده تاي بچگي

----------------------------------------------------

دختره از پسره پرسيد من خوشگلم؟گفت نه .گفت دوستم داري؟گفت نوچ؟گفت اگه بميرم برام گريه ميکني؟ گفت اصلا؟دختره چشماش پر از اشک شد. هيچي نگفت:پسره بغلش کرد گفت:تو خوشگل نيستي زيبا ترين هستي.تورودوست ندارم چون عاشقتم. اگه تو بميري برات گريه نميکنم چون من هم می میرم

----------------------------------------------------

عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ

...................................................................................

در عرض یک دقیقه می شه یکی رو خورد کرد

 

در عرض یک ساعت می شه کسی رو دوست داشت

در عرض یک روز می شه عاشق شد ...

ولی یه عمر طول می کشه تا کسی روکه دوست داری فراموش کنی

-------------------------------------------------

 

نشستم گريه کردم ... واسه دل خودم ... واسه دل تو ... واسه غصه ي پاييز ... واسه تنهايي ميخک توي دفتر شعرم ... واسه سربلندي کاج تو زمستون ... واسه پروانه که سوخت ... واسه شمعي که اب شد تا از قطره هاش ياد بگيرند که سوختن يک طرفه هم ميتونه باش....

--------------------------------------

ای آسمان زیبا امشب دلم گرفته

 

از های و هوی دنیا امشب دلم گرفته

یک سینه غزق مستی دارد هوای باران

از این خراب رسوا امشب دلم گرفته

امشب خیال دارم تا صبح گریه کنم

شرمنده ام خدایا امشب دلم گرفته

خون دل شکسته بر دیدگان تشنه

باید شود هویدا امشب دلم گرفته

ساقی عجب صفایی دارد پیاله ی تو

پر کن به جان مولا امشب دلم گرفته

گفتی خیال بس کن فرمایشت متین است

فردا به چشم اما امشب دلم گرفته

.......................................................................

نگات قشنگه وليكن يه كم عجيب و مبهمه

 

 


من از كجا شروع كنم دوست دارم يه عالمه


من و گذاشتي و بازم يه بار ديگه رفتي سفر


نمي دونم شايد سفر براي دردات مرهمه


تا وقتي اينجا بموني يه حالت عجيبيه


من چه جوري واست بگم بارون قشنگ ونم نمه


هواي رفتن كه كني واسه تو فرقي نداره


اما به جون اون چشات مرگ گلاي مريمه


آخرشم دق مي كنم تا من و دوست داشته باشي


مردن كه از عاشقيه يک دفعه نيست كه كم كمه


من نمي دونم تو چرا اينجور نگاهم مي كني


زير نگاه نافذت نگاه عاشقم خمه


مي پرسم از چشماي تو ممكنه اينجا بموني ؟


مي خندي و جواب مي دي رفتن من مسلمه


برو به خاطر خودت اما به من قول بده


هرجاي دنيا كه بري ديگه نشو مال همه


رسمه كه لحظه ي سفر يادگاري به هم مي دن


قشنگ ترين هديه ي تو تو قلب من يه مشت غمه


شايد اين و بهم دادي كه هميشه با من باشه


حق با تو،تو راست مي گي غمت هميشه پيشمه


ديدي گلا شب كه ميشه اشكاشونو رو پاک مي كنن


يادت باشه چشم منم هميشه غرق شبنمه


تو مي ري و اسم من واز رودلت خط مي زني


اسم قشنگ تو ولي هميشه هرجا يادمه


چشماي روشنت يه كم كاش هواي من رو داشت


تنها توقعم فقط يه بار جواب نامه

..................................................................

بي تو اينجا نا تمام افتاده ام

پخته اي بودم که خام افتاده ام

گفته بودي تا که عاقلتر شوم

آه ، مي خواهي مگر کافر شوم

من سري دارم که مي خواهد کمند

حالتي دارم که محتاجم به بند

کاشکي در گردنم زنجير بود

کاشکي دست تو دامنگيربود

عقل ما سرمايه دردسر است

من جهان را زير وبالا کرده ام

عشق خود را در تــــــو پيدا کرده ام

من دگر از هر چه جز دل خسته ام

عهد ياري با دل دل بسته ام

بر لب تو خنده مجنوني ام

خنده تو رنگي از دلخونيم

................................................................

باز هم با نام تو افسا نه اى گلريز شد

باز هم در سينه ام عشق تو شور انگيز شد

باز هم همراه بوى ميخك و محبو به ها

خاطراتم پر كشد با ياد تو در كوچه ها

باز هم وقتى نگاهت گيرد از من فاصله

ديده ام مى بارد اما نم نم و بى‌حوصله

باز قلب پنجره بر روى‌من وا مى شود

باز هم پروانه اى در باغ پيدا مى شود

باز هم لاى‌كتابم مى‌نهم يك شاخه ياس

مى‌كنم بهر پيامى قاصدك را التماس

باز هم در هر شفق دلتنگ و دلگير مى‌شوم

باز هم با ياد تو سر شار رويا مى‌شوم

......................................................................

من عشق را از انعکاس مهتاب در حوض مادر بزرگ آموختم

 

من ایثار را از قلب خورشید در آسمان صحرا آموختم

 

من زندگی را از امواج طوفانی شب دریا آموختم

 

من محبت را از قطره های باران بر علفزار آموختم

 

من صداقت را از یک رنگی ابر های سفید آموختم

 

من وفا را از کبوتران بر شاخه های خشکیده آموختم

 

من گذشت زمان را از چشم های منتظر آموختم

 

من عطش را از چکاوک های خانه همسایه آموختم

 

من ایمین را از کودکان معصوم آموختم

 

و من آموختم هر چه را که می خواهم فقط از معبود یکتا بخواهم

................................................................................

اگه سکوت برا من بهانه بود

برا تو دفتر خاطرات کهنه بود

روز هاي تنها بودن بهانه شد

بهانه اي برا ريختن اشک تو شد

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

 

اگه يه روز تموم بشه اشکه چشام

چي مي خواد به باره از چشام

يادته دعايي کردي تو برام

زير اون گنبد زرد, آقا م رضا(ع)

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

برسم به عشق جاويد خودم

عشق من توي چرا نيستي کنارم

شايد باورش سخته برات

که دوستت داشته باشم خيلي زياد

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

 

روزي پسري از دريا بودم برات

تنها رفيق دوريه تنهايت

حالا نيستي دختر تنهاي شب

چون بودن يا نبودنم نداره فرق

 

مي دونم خيلي کمم پر ازغمم

برا تو همون دليل موند نم

 

ديگه حتي ارزش نداره حرفام

چون ديگه دوستتم نداري, ميدونم

ميدوني چرا برات شعر ميخو نم

ميخونم تا بدوني دوستت دارم.....همين

 

دوستت دارم

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------

تموم خاطراتت یادم میاد

یاد اون روز که دلت میگفت منو میخواد

اگه تو نمونی پیشم دیونه میشم

آخه من چی کار کنم تو بمونی پیشم

فکر تو یه لحظه از سرم نمیره

من میگم میمونی اما دل میگه میره

نزار تا قصه مون این جوری تموم بشه

میدونم تو میری مهرم حروم میشه

بگو حرفت چیه ؛ آخه دردت چیه

تازه اول راهیم ، خداحافظی چیه

می دونستم میری و تنهام میزاری

تو که از حال دلم خبر نداری

می دونستم آخرش این جوری میشه

یکی مون تنها میمونه واسه همیشه

.............................................................

کاشکی پرنده پر نداشت

 

 

در سراشیبی تقدیر

نام مرا

با نام تو تشنه کرده اند

و رفتنت را

بر دلم داغ نهاده اند

دریغ

از دریایی که در چشمهایت نشسته است

بی آنکه بخواهد

آیینه ها را آبی ببیند

یادگار ردپای انتظارت آمدنت را دریاب

که تکرار آبی ترین زلال ها

در پیوسته ترین اشتیاق های رسیده ی ابدیت

تو را تداعی می کند

برو به فکر من نباش

برو به پای من نسوز

برو به فکر من نباش

من یه جوری سر میکنم

زندگی رو با سختیاش........ا

با که درددل کنم؟

با کسی که پرنده بود برام؟

با کسی که اشیانه بود

دلم به چه خوش بود

کاشکی پرنده پر نداشت

از پریدن خبر نداشت

درخت باغ آرزوش

دغدغه تبر نداشت




تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

مطالبی درباره عشق

 

 

زيباترين كلمه؟...... عشقمطالبی درباره عشق

زشت ترين كلمه؟....بي وفاييمطالبی درباره عشق

پاك ترين كلمه؟.................اشكمطالبی درباره عشق

بي همتاترين كلمه؟............تنهاييمطالبی درباره عشق

بي معناترين كلمه؟.......جداييمطالبی درباره عشق

جذاب ترين كلمه؟....آشناييمطالبی درباره عشق

---------

------------------------------------------------------

لحظات شادي خدا رو ستايش كن

لحظات سختي خدا رو جستجو كن

لحظات آرامش خدا رو مناجات كن

لحظات دردآور به خدا اعتماد كن

و در تمام لحظات خدا رو شكر كنمطالبی درباره عشق

------------------------------------------------------

گفتمش آغاز درد عشق چيست؟ گفت آغازش سراسر بندگيست گفتمش پايان آن را هم بگو گفت پايانش همه شرمندگيست *** گفتمش درمان دردم را بگو گفت درماني ندارد، بي دواست گفتمش يک اندکي تسکين آن گفت تسکينش همه سوز و فناستمطالبی درباره عشق

------------------------------------------------------

زندگي همانند پيازيست که هرلايه از ان را گشودم مرا به گريه انداخت .مطالبی درباره عشق

------------------------------------------------------

آنگاه که غرور کسي را له مي کني، آنگاه که کاخ آرزوهاي کسي را ويران مي کني، آنگاه که شمع اميد کسي را خاموش مي کني، آنگاه که بنده اي را ناديده مي انگاري ، آنگاه که حتي گوشت را مي بندي تا صداي خرد شدن غرورش را نشنوي، آنگاه که خدا را مي بيني و بنده خدا را ناديده مي گيري ، مي خواهم بدانم،دستانت را بسوي کدام آسمان دراز مي کني تا براي خوشبختي خودت دعا کني؟. بسوي کدام قبله نماز مي گزاريمطالبی درباره عشق


-------------------------------------

 

 

همه گويند كه: تو عاشق اويي گر چه دانم همه كس عاشق اويند ليك مي ترسم، يارب نكند راست بگويند؟مطالبی درباره عشق

-------------------------------------

روزی مي بوسمت ! فوقش خدا مرا مي برد جهنم ! فوقش مي شوم ابليس ! آنوقت تو هم به خاطر اين كه يك « ابليس » تو را بوسيده ، جهنمي مي شوي ! جهنم كه آمدي ، من آن جا پيدايت مي كنم و از لج خدا هر روز مي بوسمت ! واي خدا ! چه صفايي پيدا مي كند جهنممطالبی درباره عشق

-------------------------------------

پرنده اي که مال تو نيست صد تا قفس هم بسازي ميرهمطالبی درباره عشق

-------------------------------------

در خواب ناز بودم شبي.... ديديم كسي در ميزند.... در را گشودم روي او ...ديدم غم است در مي زند... اي دوستان بي وفا...از غم بياموزيد وفا..غم با آن همه بيگانگي..... هر شب به من سر مي زند

-------------------------------------

 

 

گفتم تو شيرين مني گفتي تو فرهادي مگر؟ گفتم خرابت ميشوم گفتي تو ابادي مگر؟ گفتم ندادي دل به من گفتي تو جان دادي مگر؟ گفتم ز كويت ميروم گفتي تو آزادي مگر؟ گفتم فراموشم نكن گفتي تو در يادي مگر؟ گفتم خاموشم سالها گفتي تو فريادي مگر؟ گفتم كه بربادم مده گفتي نبر بادي مگر؟ گفتم كه اين آف رو بخون گفتي كه الافم مگر؟!!مطالبی درباره عشق

-------------------------------------

فرق من و تو: گفتي عاشقمي، گفتم دوستت دارم. گفتي اگه يه روز نبينمت ميميرم، گفتم من فقط ناراحت ميشم. گفتي من بجز تو به كسي فكر نمي كنم، گفتم اتفاقا من به خيلي ها فكر مي كنم. گفتي تا ابد تو قلب مني، گفتم فعلا تو قلبم جا داري. گفتي اگه بري با يكي ديگه من خودمو

مي كشم، گفتم اما اگه تو بري با يكي ديگه، من فقط دلم ميخواد طرف رو خفه كنم.مطالبی درباره عشق گفتي ... ، گفتم... . حالا فكر كردي فرق ما اين هاست؟ نه! فرق ما اينه كه: تو دروغ گفتي، من راستشو

-------------------------------------

تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا عشق نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا دروغي در آن نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم ... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ... تنهايي را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کردمطالبی درباره عشق

-------------------------------------

 

 

 

من به دوستانم گفتم شيشه احساس دارد , آنها خنديدند

واي خودم ديدم در روز سرد باراني وقتي روي شيشه نوشتم تنهايم

برايم گريستمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

عشق با روح شقایق زیباست عشق باحسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق با زهر حقایق زیباست عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباستمطالبی درباره عشقمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

1. لازم نيست كسي غير از خودتان باشيد. فقط كافي است از كسي كه قبلا بوده ايد بهتر باشيد.

2. يك همسر فقط همراه آدم نيست، او كل تقدير ماست.

3. انسان، عاشق زيبايي نمي شود. بلكه آنچه عاشقش مي شود در نظرش زيباست.مطالبی درباره عشق

4. زندگي آن نيست كه هر چه مي خواهيد داشته باشيد، بلكه آن است كه هر چه را داريد، بخواهيد.

5. كسي كه نمي تواند احمق شود، نمي تواند عاقل باشد.

6. چنان شيرين زبان نباشيم كه ما را يك دفعه بخورند و چنان تلخ زبان نباشيم كه از دهان يك دفعه پرتمان كنند.مطالبی درباره عشق

7. بزرگي را به كسي نمي بخشند، بايد خود آن را به دست آوريم.

8. گاهي اوقات در زندگي خيلي زود، ديــــــــــــر مي شود.مطالبی درباره عشق

9. براي اينكه بزرگ باشي، نخست كوچك بودن را تجربه كن.

----------------------------------------------------

همگي به صف ايستاده بودند. تا از آنها پرسيده شود . نوبت به او رسيد. از او پرسيدند : دوست داري روي زمين چه کاره باشي؟ گفت : ميخواهم به ديگران ياد بدهم. پذيرفته شد. چشمانش را بست. باز کرد. ديد به شکل درختي در يک جنگل بزرگ در آمده است. با خود گفت : حتما اشتباهي رخ داده . من که اين را نخواسته بودم. سالها گذشت. روزي داغي اره را روي کمر خود حس کرد. با خود گفت : و اين چنين عمر به پايان رسيد و من بهره خود را از زندگي نگرفتم. با فريادي غمبار سقوط کرد. با صدايي غريب که از روي تنش بلند مي شد ، به هوش آمد. حالا تخته سياهي بر ديوار کلاسي شده بود.مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

چيزهايي كه در اين دنيا بيش از همه اهميت دارند ، آن هايي هستند كه برچسب قيمت ندارند ، زيرا آن ها با هيچ قيمتي نه قابل خريداري هستند و نه قابل فروشمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

اقتدار دل شکسته به اندوهي است که سروده نمي شود.مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نيست ولي حرفي که از ته دل باشه مي تونه آدم بزرگي بسازهمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

خوب گوش کردن را بياموز فرصتها گاه آهسته در ميزنند.مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن!مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

براي دشمنانت، کوره را آنقدر داغ مکن که حرارتش خودت را هم بسوزاند!مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

عشق مثله يك تيره كه درست مي خوره وسط قلب آدم نه مي توني درش بياري نه مي توني بزاري بمونه اگه درش بياري مي ميري اگه بزاري بمونه بازم مي ميري پس آخرش جون تو مي گيرهمطالبی درباره عشق

 

 

------------------------------------------------

حکايت جالبيست که فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمي کنندمطالبی درباره عشق

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

مطالبی درباره عشق

 

 

زيباترين كلمه؟...... عشقمطالبی درباره عشق

زشت ترين كلمه؟....بي وفاييمطالبی درباره عشق

پاك ترين كلمه؟.................اشكمطالبی درباره عشق

بي همتاترين كلمه؟............تنهاييمطالبی درباره عشق

بي معناترين كلمه؟.......جداييمطالبی درباره عشق

جذاب ترين كلمه؟....آشناييمطالبی درباره عشق

---------

------------------------------------------------------

لحظات شادي خدا رو ستايش كن

لحظات سختي خدا رو جستجو كن

لحظات آرامش خدا رو مناجات كن

لحظات دردآور به خدا اعتماد كن

و در تمام لحظات خدا رو شكر كنمطالبی درباره عشق

------------------------------------------------------

گفتمش آغاز درد عشق چيست؟ گفت آغازش سراسر بندگيست گفتمش پايان آن را هم بگو گفت پايانش همه شرمندگيست *** گفتمش درمان دردم را بگو گفت درماني ندارد، بي دواست گفتمش يک اندکي تسکين آن گفت تسکينش همه سوز و فناستمطالبی درباره عشق

------------------------------------------------------

زندگي همانند پيازيست که هرلايه از ان را گشودم مرا به گريه انداخت .مطالبی درباره عشق

------------------------------------------------------

آنگاه که غرور کسي را له مي کني، آنگاه که کاخ آرزوهاي کسي را ويران مي کني، آنگاه که شمع اميد کسي را خاموش مي کني، آنگاه که بنده اي را ناديده مي انگاري ، آنگاه که حتي گوشت را مي بندي تا صداي خرد شدن غرورش را نشنوي، آنگاه که خدا را مي بيني و بنده خدا را ناديده مي گيري ، مي خواهم بدانم،دستانت را بسوي کدام آسمان دراز مي کني تا براي خوشبختي خودت دعا کني؟. بسوي کدام قبله نماز مي گزاريمطالبی درباره عشق


-------------------------------------

 

 

همه گويند كه: تو عاشق اويي گر چه دانم همه كس عاشق اويند ليك مي ترسم، يارب نكند راست بگويند؟مطالبی درباره عشق

-------------------------------------

روزی مي بوسمت ! فوقش خدا مرا مي برد جهنم ! فوقش مي شوم ابليس ! آنوقت تو هم به خاطر اين كه يك « ابليس » تو را بوسيده ، جهنمي مي شوي ! جهنم كه آمدي ، من آن جا پيدايت مي كنم و از لج خدا هر روز مي بوسمت ! واي خدا ! چه صفايي پيدا مي كند جهنممطالبی درباره عشق

-------------------------------------

پرنده اي که مال تو نيست صد تا قفس هم بسازي ميرهمطالبی درباره عشق

-------------------------------------

در خواب ناز بودم شبي.... ديديم كسي در ميزند.... در را گشودم روي او ...ديدم غم است در مي زند... اي دوستان بي وفا...از غم بياموزيد وفا..غم با آن همه بيگانگي..... هر شب به من سر مي زند

-------------------------------------

 

 

گفتم تو شيرين مني گفتي تو فرهادي مگر؟ گفتم خرابت ميشوم گفتي تو ابادي مگر؟ گفتم ندادي دل به من گفتي تو جان دادي مگر؟ گفتم ز كويت ميروم گفتي تو آزادي مگر؟ گفتم فراموشم نكن گفتي تو در يادي مگر؟ گفتم خاموشم سالها گفتي تو فريادي مگر؟ گفتم كه بربادم مده گفتي نبر بادي مگر؟ گفتم كه اين آف رو بخون گفتي كه الافم مگر؟!!مطالبی درباره عشق

-------------------------------------

فرق من و تو: گفتي عاشقمي، گفتم دوستت دارم. گفتي اگه يه روز نبينمت ميميرم، گفتم من فقط ناراحت ميشم. گفتي من بجز تو به كسي فكر نمي كنم، گفتم اتفاقا من به خيلي ها فكر مي كنم. گفتي تا ابد تو قلب مني، گفتم فعلا تو قلبم جا داري. گفتي اگه بري با يكي ديگه من خودمو

مي كشم، گفتم اما اگه تو بري با يكي ديگه، من فقط دلم ميخواد طرف رو خفه كنم.مطالبی درباره عشق گفتي ... ، گفتم... . حالا فكر كردي فرق ما اين هاست؟ نه! فرق ما اينه كه: تو دروغ گفتي، من راستشو

-------------------------------------

تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا عشق نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا دروغي در آن نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا تجربه کردم ... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ... تنهايي را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کردمطالبی درباره عشق

-------------------------------------

 

 

 

من به دوستانم گفتم شيشه احساس دارد , آنها خنديدند

واي خودم ديدم در روز سرد باراني وقتي روي شيشه نوشتم تنهايم

برايم گريستمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

عشق با روح شقایق زیباست عشق باحسرت عاشق زیباست عشق با نبض دقایق زیباست عشق با زهر حقایق زیباست عشق با در حسرت دیدار تو بودن زیباستمطالبی درباره عشقمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

1. لازم نيست كسي غير از خودتان باشيد. فقط كافي است از كسي كه قبلا بوده ايد بهتر باشيد.

2. يك همسر فقط همراه آدم نيست، او كل تقدير ماست.

3. انسان، عاشق زيبايي نمي شود. بلكه آنچه عاشقش مي شود در نظرش زيباست.مطالبی درباره عشق

4. زندگي آن نيست كه هر چه مي خواهيد داشته باشيد، بلكه آن است كه هر چه را داريد، بخواهيد.

5. كسي كه نمي تواند احمق شود، نمي تواند عاقل باشد.

6. چنان شيرين زبان نباشيم كه ما را يك دفعه بخورند و چنان تلخ زبان نباشيم كه از دهان يك دفعه پرتمان كنند.مطالبی درباره عشق

7. بزرگي را به كسي نمي بخشند، بايد خود آن را به دست آوريم.

8. گاهي اوقات در زندگي خيلي زود، ديــــــــــــر مي شود.مطالبی درباره عشق

9. براي اينكه بزرگ باشي، نخست كوچك بودن را تجربه كن.

----------------------------------------------------

همگي به صف ايستاده بودند. تا از آنها پرسيده شود . نوبت به او رسيد. از او پرسيدند : دوست داري روي زمين چه کاره باشي؟ گفت : ميخواهم به ديگران ياد بدهم. پذيرفته شد. چشمانش را بست. باز کرد. ديد به شکل درختي در يک جنگل بزرگ در آمده است. با خود گفت : حتما اشتباهي رخ داده . من که اين را نخواسته بودم. سالها گذشت. روزي داغي اره را روي کمر خود حس کرد. با خود گفت : و اين چنين عمر به پايان رسيد و من بهره خود را از زندگي نگرفتم. با فريادي غمبار سقوط کرد. با صدايي غريب که از روي تنش بلند مي شد ، به هوش آمد. حالا تخته سياهي بر ديوار کلاسي شده بود.مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

چيزهايي كه در اين دنيا بيش از همه اهميت دارند ، آن هايي هستند كه برچسب قيمت ندارند ، زيرا آن ها با هيچ قيمتي نه قابل خريداري هستند و نه قابل فروشمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

اقتدار دل شکسته به اندوهي است که سروده نمي شود.مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

دل آدما به اندازه حرفاشون بزرگ نيست ولي حرفي که از ته دل باشه مي تونه آدم بزرگي بسازهمطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

خوب گوش کردن را بياموز فرصتها گاه آهسته در ميزنند.مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن!مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

براي دشمنانت، کوره را آنقدر داغ مکن که حرارتش خودت را هم بسوزاند!مطالبی درباره عشق

----------------------------------------------------

عشق مثله يك تيره كه درست مي خوره وسط قلب آدم نه مي توني درش بياري نه مي توني بزاري بمونه اگه درش بياري مي ميري اگه بزاري بمونه بازم مي ميري پس آخرش جون تو مي گيرهمطالبی درباره عشق

 

 

------------------------------------------------

حکايت جالبيست که فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمي کنندمطالبی درباره عشق

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



تاریخ: سه شنبه 29 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

به یکی میگن یه موجود نام ببر ، میگه یخ ... ، میگن آخه یخ که موجود محسوب نمیشه ، میگه چرا من خودم صد بار دیدم نوشتند یخ موجود است


شوتیه عینكش را دور دستش می چرخونه بعد میزنه چشمش، سرش گیج میره میخوره زمین هوا میره ، نمیدونی تا کجا میره


پسره تو خواستگاری از یه دختره می پرسه اسم شما چیه؟ دختره می گه اسم من توی تمام باغچه ها هست. پسره می گه: آهان فهمیدم ، اسمتون شلنگه


از یه کچل می پرسن اسم شامپوت چیه؟ می گه من شامپو لازم ندارم از شیشه پاک کن استفاده می کنم!


حکمتی برای فهیمان : یارو داشته دنبال جای پارك می گشته اما پیدا نمی كرد! در همون حال گشتن به خدا میگه: خدایا اگه یه جای پارك برام پیدا كنیا من نماز می خونم، روزه می گیرم كه یه دفعه یه جای پارك می بینه و به خدا می گه! خدا جون نمی خوادخودم پیدا كردم


رئیس: خجالت نمی‌كشی تو اداره داری جدول حل می‌كنی؟ كارمند: چكار كنیم قربان، این سروصدای ماشینها كه نمی‌ذاره آدم بخوابه!


دکتر برای یه بنده خدائی شیاف تجویز کردم ، یارو رفت و یکهفته بعد اومد گفت آقای دکتر حالم خوب نشد بدتر هم شدم گفتم چرا ، گفت نمیدونم تا این کپسول ها که دادین را میخورم دلم آشوب میشه


غضنفر می‌میره می‌ره اون دنیا، ازش می‌پرسن چی شد مُردی؟ میگه داشتم شیر می‌خوردم ! میگن: شیرش فاسد بود؟ میگه نه بابا، گاوه یهو نشست


نصیحت یه شوهر به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش…

بی توجه از بغلش رد شو… این کار از صدتا فحش براش بدتره


طرف یه تیکه آشغال می پره تو چشمش . می ره جلوی آینه تو چشش فوت میكنه. خانمش بهش میگه دیوونه تو فوت نكن بذار اون فوت كنه!



یه روزی از طرف دامپروری میرن گاوداریه یه بابایی. میگن شمابه گاواتون چی میدی میخورن. میگه پوست هندونه، طالبی و ... دویست هزار تومن جریمش میكنن. چند ماه دیگه دوباره میان می پرسن چی میدی میخورن یارو می ترسه میگه: چلوكباب، چلومرغ، و ... اینبار دویست و پنجاه هزار تومن جریمش میكنن. میرن چند وقت دیگه میان میگن چی میدی میخورن؟ میگه والا نمیدونم پولشو میدم خودشون میرن میخرن می خورن!


یه پیرمرد چاخانه داشته خاطره تعریف میکرده، میگه: ما سال چهل و نه با دو نفر دعوامون شد، ‌البته سال چهل و نه که مثل الان نبود دو نفر خیلی بود


به یکی میگن با ارّه برقی 100 تا درخت قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه


یارو داشت واسه دوستش تعریف میکرد: آره، چند وقت پیش داشتم توی جنگل می رفتم، که یک دفعه یک شیر وحشی بهم حمله کرد، منم نتونستم فرار کنم اونم منو گرفت و خورد

دوستش میگه: آخه چطوری میشه؟ تو که الان زنده ای و داری زندگی می کنی!!

یارو میگه: ای بابا، کدوم زندگی؟ تو هم به این میگی زندگی


به یکی میگن اگه تو دریا کوسه بهت حمله کنه چکار می کنی؟ می گه می رم بالای درخت .می گن : تو دریا که درخت نیست یارو می گه: مجبورم می فهمی ؟ مجبورررررم


از یکی میپرسن فرق کچل با هواپیما می دونی چیه؟ میگه بابا ما سرمون میشه کچل که اصلا فرق نداره هواپیما هم نکته انحرافی است


مشتری: این کت چنده؟

فروشنده: ۱۰۰ هزار تومان

مشتری: وای! اون یکی چنده؟

فروشنده: وای وای!!


یارو سکه میندازه صندوق صدقات ٬ سوارش میشه


دو تا تنبل دراز كشیده بودند یكیشون داشته خمیازه میكشیده اون یكی میگه داداش تا دهنت بازه لطفا این اصغر ما رو هم صدا كن


عروس میره گل بچینه ، شهرداری میگیرتش


طرف خودشو میمالیده به سپر ماشین ! میگن چی کار میکنی بابا, میگه دارم اوقاتمو سپری میکنم


یکی زنگ میزنه 118 میگه شماره غضنفر رو دارید یارو میگه نه ، میگه پس من میگم تو یادداشت كن داشته باشی



اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش... داره به قیافه تو می خنده


غضنفر میره برای عضو شدن تو بسیج مسئول ثبت نام ازش می پرسه معنی قدس سره الشریف یعنی چی؟ غضنفر یه خورده فکر می کنه میگه همون دمش گرم خودمونه دیگه


یارو میره خواستگاری، از دختره خوشش نمیاد، به بابای عروس میگه : ما میریم یه دور میزنیم ، بر می‌گردیم ، راستی تا ساعت چند بازید ؟


یه بنده خدا پتروس فداكار رو با دهقان فداكار قاطی می‌كنه، میره انگشت می‌كنه تو حلق راننده قطار


یه دفعه دو تا هزار پا همدیگر رو بغل میکنن میشن زیپ


یه نفر میره جوراب فروشی میگه آقا جوراب میخوام فروشنده میگه:مردونه ؟یارو دست میده میگه: مردونه


یه یارو زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام ... ؟ یارو میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم.




تاریخ: دو شنبه 28 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 


از قدیما گفتن کوه هرگز به کوه نمیرسه دل بسوزون ولی بدون آدم به آدم میرسه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیگه بی تو نمی میرم...
توئم با بی کسیت سر کن
تو حقت بدتر از اینه که دل تنگم بمونی...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟ گفتمش دل مال تو تنها بخند! خنده کرد و دل زدستانم ربود. تا به خود بازآمدم، او رفته بود! دل زدستش روی خاک افتاده بود! جای پایش روی دل جامانده بود...


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خودت رفتی ولی عشقت نرفته... من عاشق تر شدم هفته به هفته

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از تو دلگیرم...از عاشقی سیرم...درسته بی تو میمیرم...ولی ایندفعه میرم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چو کس با زبان دلم آشنا نیست
چه بهتر که از شکوه خاموش باشم
چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر
که از یاد یاران فراموش باشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حیف این چشمهام که برای چون توی بی ارزشی اشک ریخت!



و چه ساده دلم که هنوزم دوست داره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از دست رفیقان عقرب صفت دوستی با مار كبری آرزوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر کی دلتو شکست صداشو در نیار یه روز دلش می شکنه صداش در میاد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کسی چه می داند شاید، این قدر همدیگر را دوست نمی داشتیم اگر از دور به تماشای روح هم نمی نشستیم . کسی چه می داند اگر آسمان ما را جدا نمی کرد شاید، این قدر به هم نزدیک نبودیم






تاریخ: دو شنبه 28 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

اس ام اس های خنده دار و سرکاری (10)

 

اس ام اس های خنده دار و سرکاری (10)



همه میگن خرابتم ولی من اوراقتم ، (غیر قابل تعمیر ) !!!

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

گاو اولی : ماااااااااااااااا
گاو دومی : مااااااااااااا؟؟؟؟؟
گاو اولی : پَ نــه پَ اونا !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

یک مرد موفق مردیست که درآمدش بیشتر از مبلغی باشد که زنش خرج می کند
یک زن موفق زنیست که بتواند چنین مردی را پیدا کند !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

دریای غم ساحل ندارد. حیف نون اینا همشو آســـــــفالت کردند !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

یکی از مضرات خواب سنگین، امکان شکستن تخت میباشد !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

این یه اس ام اسه. یونجه که نیست که مثل گوسفند می پری رو گوشی !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

به یارو میگن فهمیدی زلزله اومد؟ میگه نه من روم اونور بود !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

یارو چیست !؟ موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

به غضنفر میگن بابات چند سالشه ؟ میگه نمیدونم خیلی وقته داریمش!

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

از کنار هیچ پیرزنی بی تفاوت نگذر شاید زلیخای آینده تو باشد !




تاریخ: دو شنبه 28 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

اس ام اس های خنده دار و سرکاری (10)

 

اس ام اس های خنده دار و سرکاری (10)



همه میگن خرابتم ولی من اوراقتم ، (غیر قابل تعمیر ) !!!

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

گاو اولی : ماااااااااااااااا
گاو دومی : مااااااااااااا؟؟؟؟؟
گاو اولی : پَ نــه پَ اونا !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

یک مرد موفق مردیست که درآمدش بیشتر از مبلغی باشد که زنش خرج می کند
یک زن موفق زنیست که بتواند چنین مردی را پیدا کند !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

دریای غم ساحل ندارد. حیف نون اینا همشو آســـــــفالت کردند !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

یکی از مضرات خواب سنگین، امکان شکستن تخت میباشد !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

این یه اس ام اسه. یونجه که نیست که مثل گوسفند می پری رو گوشی !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

زنها مثل کامپیوتر هستند یک بار خودش را میگیری و یک عمر لوازم جانبی آنرا !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

به یارو میگن فهمیدی زلزله اومد؟ میگه نه من روم اونور بود !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

یارو چیست !؟ موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

به غضنفر میگن بابات چند سالشه ؟ میگه نمیدونم خیلی وقته داریمش!

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

 

از کنار هیچ پیرزنی بی تفاوت نگذر شاید زلیخای آینده تو باشد !




تاریخ: دو شنبه 28 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر


 

 

 

 


 

 

 

 


 




تاریخ: یک شنبه 27 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر




تاریخ: یک شنبه 27 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

خدایا...........

                به حق شاه مردان

                                       مرا محتاج نامردان مگردان




تاریخ: یک شنبه 27 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

عکس های زیبا و عاشقانه از لحظه های تنهایی !

عکس های زیبا و عاشقانه از لحظه های تنهایی !عاشقانه عکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.ir
عکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظ های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظه های تنهایی | p30.baranpatogh.irعکس های زیبا و عاشقانه لحظه های تنهایی | p30.baranpatogh.ir




تاریخ: شنبه 24 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

گوش کن ميخواهم برايت پسر بودن را تعريف کنم!

پسر بودن يعني نافتو که بريدن روش 2 سال حبس هم بريدن
پسر بودن يعني فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت سرتن بعدش جامعه بزرگت ميکنه
پسر بودن يعني فقط يه سال وقت داري که کنکور قبول نشي
پسر بودن يعني بعد 18 ديگه يا سربازي يا سربار
پسر بودن يعني استرس سربازي و حسرت درس خوندنه بدون استرس
پسر بودن يعني بعد بابا مرده خونه بودن سنم نميشناسه يعني چي؟؟ يعني بابا نباشه نون بايد بدي حالا 5 ساله باشي يا 50 ساله
پسر بودن يعني حفظ خواهر و مادر و همسرت از هر چي هيزيه
پسر بودن يعني آزادي که از ( آ ) اولش تا ( ي ) آخرش همش مسئوليته و حصار
پسر بودن يعني جنگ که شد گوشت تنت سپر جونته
پسر بودن يعني يه سگ دو زدن واسه يه لقمه نون که جلو زن و بچه کم نياري
پسر بودن يعني واسه عيد لباس نخري که دخترت واسه خريده لباس هر چي دوست داره بخره
پسر بودن يعني بي پول عاشق نشي
پسر بودن يعني حرفايي که ميمونه تو دل
پسر بودن يعني " مرد که گريه نميکنه "
پسر بودن يعني هميشه بدهکار بودن به همه
پسر بودن يعني بعد سربازي روز اول کلي تحويلت ميگيرن روز دوم به چشه زالو نگات ميکنن

پسر بودن يعني .­......... مسئوليت مسئوليت
به افتخار همه پسرها




تاریخ: شنبه 24 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

دوستت دارم به زبان های مختلف دنیا  

انگلیسی = I love you 
آفریقایی = Ek het jou lief 
آلبانی = Te dua 
عربی (به مرد) = Ana behibak (to male) 
عربی (به زن) = Ana behibek (to female) 
ارمنی = Yes kez sirumen 
بامبارا = M'bi fe 
بلاروس = Ya tabe kahayu 
بلغارستان = Obicham te 
کرووات = Volim te 
چک = Miluji te 
دانمارک = Jeg Elsker Dig 
استونی = Ma armastan sind 
اتیوپی = Afgreki' 
فیلیپین = Mahal kita 
فنلاند = Mina rakastan sinua 
فرانسه = Je t'aime, Je t'adore 
اسکاتلند = Ta gra agam ort 
گرجستان = Mikvarhar 
آلمان = Ich liebe dich 
یونان = S'agapo 
هاوایی = Aloha wau ia oi 
عبری (یهودی) = Ani ohev otah (to female) 
عبری (یهودی) = Ani ohev et otha (to male) 
هندی = Hum Tumhe Pyar Karte hae 
مجارستانی = Szeretlek 
ایسلندی = Eg elska tig 
اندونزی = Saya cinta padamu 
ایرلندی = Taim i' ngra leat 
ایتالیایی = Ti amo 
ژاپنی = Aishiteru 
کانادایی = Naanu ninna preetisuttene 
کره = Sarang Heyo 
لاتین = Te amo 
لاتویان = Es tevi miilu 
لبنانی = Bahibak 
لیتوانی = Tave myliu 
مالایا = Saya cintakan mu / Aku cinta padamu 
چین = Wo ai ni 
مراکش = Ana moajaba bik 
نروژ = Jeg Elsker Deg 
فارسی = Doo-set daaram 
لهستان = Kocham Ciebie 
پرتقال = Eu te amo 
رومانی = Te ubesk 
روسی = Ya tebya liubliu 
اسکاتلندی = Tha gra\dh agam ort 
صربستانی = Volim te 
اسلواکی = Lu`bim ta 
اسلوونی = Ljubim te 
اسپانیایی = Te quiero / Te amo 
سوئدی = Jag alskar dig 
سویسی = Ich lieb Di 
تایوان = Wa ga ei li 
تایلند = Chan rak khun (to male) 
تایلند = hom rak khun (to female) 
ترکیه Seni Seviyorum 
اکراینی = Ya tebe kahayu 
اردو = mai aap say pyaar karta hoo 
ویتنام = Anh ye^u em (to female) 
ویتنام = Em ye^u anh (to male) 
ولز = 'Rwy'n dy garu

 




تاریخ: سه شنبه 8 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

صحنه ای زیبا در لیلی و مجنون نظامی ؛

 ...پدر مجنون که در کار عشق او درمانده شده بود ، وی را به پیشنهاد مردم در موسم حج به زیارت کعبه می برد و او را پند می دهد که در این جایگاه از خداوند طلب شفا و فراموشی عشق کند ؛ مجنون با شنیدن این سخن نخست گریست ولی ناگهان به خنده آمد و به دامان کعبه آویخت .

باقی داستان و مناجات مجنون با خدایش را را از زبان نظامی بشنوید :

 

می گفت : گرفته حلقه بر در               کامروز منم چو حلقه بر در

در حلقه عشق جان فروشم                    بی حلقه او مباد گوشم

گویند ز عشق کن جدایی                     کاین است طریق آشنایی

من قوت ز عشق می پذیرم                   گر میرد عشق من بمیرم

پرورده عشق شد سرشتم                  جز عشق مباد سرنوشتم

آن دل که بود ز عشق خالی                  سیلاب غمش براد حالی

یا رب به خدایی خداییت                       وآنگه به کمال پادشاهیت

کز عشق به غایتی رسانم                   کو ماند اگر چه من نمانم

از چشمه عشق ده مرا نور          وین سرمه ز چشم من مکن دور

گر چه ز شراب عشق مستم          عاشق تر ازین کنم که هستم

گوینده که خو ز عشق وا کن               لیلی طلبی ، ز دل رها کن

یا رب تو مرا به روی لیلی                      هر لحطه بده زیاده میلی

از عمر من آنچه هست بر جای          بستان و به عمر لیلی افزای

گر چه شده ام چو مویش از غم       یک موی نخواهم از سرش کم

از حلقه او به گوشمالی                           گوش ادبم مباد خالی

بی باده او مباد جامم                              بی سکه او مباد نامم

گر چه ز غمش چو شمع سوزم               هم بی غم او مباد روزم

 

 




تاریخ: سه شنبه 8 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 ما آدما وقتی دستمون یه خراش کوچیک بر میداره  آه و ناله می کنیم و مواظب میشم.

و در کل همیشه در حال احتیاطیم تا کوچکترین رنج و مشقتی بهمون نرسه .

اما واسه اخرتمون چقد احتیاط می کنیم . عذاب جهنمی که خداوند بسیار زیاد

در جای جای قران ما را از آن بر حذر داشته . ماها که طاقت یه

خراش کوچیک نداریم .پس چرا عبرت نمی گیریم و نسبت به

 اتفاقات آخرت بی تفاوتیم و عذاب دردناک

جهنم را داریم به جان می خریم؟؟؟

 

 




تاریخ: سه شنبه 8 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 عکس مذهبی

عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری ۲)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات

 

عکس, تصویر, عکس با طرح صلوات بسیار زیبا (عکس صلوات سری 2)

عکس های زیبا از صلوات


 




تاریخ: دو شنبه 7 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

 

من خسته ام...

 

 خدایا خسته ام ... از این زندگی ... از این دنیای به ظاهر زیبا ...



 از این مردم به ظاهر صادق و با وفا ...

 خسته ام ... از دوری ...از درد انتظار از این بیماری نا علاج خسته ام

 از این همه دروغ و نیرنگ خسته ام ...

 آری پروردگارم از این دنیا خسته ام از آدم هایش

 از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام ...

 پس کو صداقت و محبت چرا اندکی محبت در میان دل مردم نیست چرا قطره ای از

 عشق در چشمان بنده هایت نیست همش دروغ پیدا است همش نیرنگ پیدا است ...

 دیگر دست محبتی در میان مردم نیست

 دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست سفره ی دل مردم همش دروغ

 است ... به ظاهر پاک و صادقانه است ... ای خدایم ای معبودم خسته ام ... کو

 زندگی پاک و مقدسانه ... کو دست عشق و محبت ... کو سفره ی وفا و

 صداقت ...همه رفته اند و نیرنگ مانده است من خسته ام ...از این همه بی

 وفایی ...از این همه درد انتظار ...از این همه حسرت ... از این همه اشک ... از این

 همه ناله و فغان ... خسته ام ... آری ... خسته ام ... از دست خودم خسته ام از

 دست این زندگی که برایم سیاه بختی آورده است خسته ام ...

 از دست همه خسته ام...

 از دست روزگار بی معرفت از دست  مردم بی معرفت ... ای خدایم دیگر از

 زندگی سیرم ... از خودم سیرم ... از دنیا سیرم... ای خدا گوش کن صدامو ...
 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

خدایا خسته ام

روزی اومد که دل بستم به تو،از سادگیم دل بستم به قلب بی وفای تو

روزها گذشتو بیشتر عاشقت میشدم، یه لحظه صداتو نمیشنیدم غرق غــم و غصه میشدم

روزی تو را نمیدیدیم از این رو به آن رو میشدم!

گفتی اونی که میخواهم باش ، از اونی که میخواستی بهتر شدم

گفتی تنها برای من باش ، از همه گذشتم و تنها مال تو شدم

روزی اومد که من مال تو بودم ولی تو عاشق کسی دیگه ای بودی

حالا تنها اشکه که از چشمانم میریزد

تنها شده ام ، باز هم مثل گذشته همدم غمها شدم

راهیم ندارم برای بازگشت ، به یاد دارم شبی دلم تنها به دنبال ذره ای محبت میگشت

نمیپرسم که چرا تنهام گذاشتی ، نمیپرسم که چرا قلبمو زیر پات گذاشتی

میدونستم تو هم مثل همه …نمیبخشمت

دیگه مهم نیست بودنت ، احساس گناه میکنم در لحظه های بوسیدنت

نمیبخشمت ، این تو بودی که روزی گفتی با دنیا عوضت نمیکنم هوم...دنیا که سهل است ، تو حتی نفروختی به کسی دیگه منو

مثل یک جنس کهنه ، دور انداختی منو!

نمیدونستم برات کهنه شدم ، هنوز مدتی نگذشته بود که برات تکراری شدم

مهم نیست ، برای همیشه تو را از یاد میبرم ، خاطرت را خاک میکنم

تو نبودی لایق من ، تو نبودی عاشق من ، میمانم با همان تنهایی و غــــم

تو را نمیبخشم ، و حالا روزی اومده که به خاطر تو حتی یک قطره اشکم نمیریزم بی وفا

 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

خدایا خسته ام



نمی دانم چه می خواهم خدایا

به دنبال چه می گردم شب و روز

چه می جوید نگاه خسته ی من

چرا فسرده است این قلب پر سوز

ز جمع آشنایان می گریزم

به کنجی می خزم آرام و خاموش

نگاهم غوطه ور در تیرگی ها

به بیمار دل خود می دهم گوش

گریزانم از این مردم که با من

به ظاهر همدم و یکرنگ هستند

ولی در باطن از فرط حقارت

به دامانم دو صد پیرایه بستند

از این مردم، که تا شعرم شنیدند

به رویم چون گلی خوشبو شکفتند

ولی آن دم که در خلوت نشستند

مرا دیوانه ای بد نام گفتند

دل من، ای دل دیوانه ی من

که می سوزی از این بیگانگی ها

مکن دیگر ز دست غیر فریاد

خدا را، بس کن از این دیوانگی ها




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

اس ام اس عاشقانه

 

   منتظر هیچ دستی در 

هیچ جای این دنیا نباش اشکهایت

را با دستان خودت پاک کن چون همه رهگذرند

اس ام اس عاشقانه

☺ امشب خســته تر از همیشه ام

☺کـــــاش میشد گوشه ای نوشت

☺خدایا امشــــب خســـــته ام فردا

☺بیـــــــــدارم نکـــــــــــــــن . . .

اس ام اس عاشقانه

 

چه اشتباه بزرگیست !

 تـلــخ کردن زندگیمان

برای کسی که در دوری ما  

  شیرینترین لحظات زندگیش را سپری می کند

 

اس ام اس عاشقانه

 

دلگیر نشو از ادما

نیش زدن طبیعت انهاست

سالهاست به هوای ابری میگویند............☺خراب☺

 

اس ام اس عاشقانه

 

فراق دوریت دیوانه ام کردچون مجنون راهی میخانه ام کرد

چنان داغی به دل ماند از جدایی که با هر آشنا بیگانه ام کرد

 

اس ام اس عاشقانه

 

زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد، مردن .

 

اس ام اس عاشقانه

 

من اینجا ما میسازم 

وتوانجا با او میسازی

بین ما فقط یک حرف فاصله ست

اس ام اس عاشقانه

زندگی زمانی به بن بست میرسد

که نه حق خواستن داری

نه توانایی فراموش کردن

اس ام اس عاشقانه

 

 زمان است که وفاداری تورا ثابت میکند

نه زبان...

 

اس ام اس عاشقانه

 

چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود 

انتظــارت را میـکشـــــد چــه شیرین اســـــت 

طعــم پیامکی کــه میگـــوید :

" کجایـی نگران شدم "

 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر


زیباترین پیامک های عاشقانه و غمگین 92

دلم می خواست

همیشه دلم می خواست

بدانم چه حسی داری وقتی

این همه دوست دارم...

 

هیچگاه به کوچه بن بست ناسزانگو...بن بست بودنش برایش کافیست                                                 

  خیلی تنهام....

 

                  یادته....

               بالاخره به حرفم رسیدی...

 

پیامک های بیشتر در ادامه مطلب...



برچسب ها : اس ام اس های جدید و عاشقانه , اس ام اس عاشقانه , زیباترین پیامک عاشقانه , اس ام اس غمگین و عاشقانه 92 ,
نویسنده : 98loveنظرات (2)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید اسفند91 روزانه ,
بازدید : 862 ♥ تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391 زمان : 12:59 ♥

پیامک های عاشقانه و جدید نوروزی


دوست هاى خوب مثل ستاره هاى آسمونند،حتى اگه نبينى شون خيالت راحته که هستن!

 

 من ماندم و صدها جلد لغت نامه؛که هیچ کدام از واژه هایشان،مترادف دلتنگی های لعنتی نمیشود!کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد؛معنا ندارد!...

 

پیامک های عاشقانه بیشنر در ادامه مطلب...



برچسب ها : اس ام اس عاشقانه 92 , پیامک های عاشقانه نوروزی , sms noroozi love , اس ام اس جدید لاو دختر و پسر ,
نویسنده : 98loveنظرات (0)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید اسفند91 روزانه ,
بازدید : 3541 ♥ تاریخ : پنجشنبه 17 اسفند 1391 زمان : 16:5 ♥

پیامک های عاشقانه و زیبای جدید در اسفند 91

آدم هـــــــا فـرامـوش نـــمی‌کــــنند...!!

فــــــــقط....

دیـــگر ســـــــــــــــــــــاکت می‌شـوند....

هـمین!!

 

پیامک های عاشقانه بیشتر در ادامه مطلب...



برچسب ها : اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 91 , زیباترین اس ام اس های عاشقانه , یامک عاشقانه کوتاه و احساسی , اس عاشقانه ,
نویسنده : 98loveنظرات (1)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید اسفند91 روزانه ,
بازدید : 9463 ♥ تاریخ : چهارشنبه 02 اسفند 1391 زمان : 10:49 ♥

پیامک های جدید عاشقانه اسفند 91

جدی میپرسم؛

“دوستت دارم“ را

وقتی برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

جداً خیانت میکردی یا رعایتِ عدالت ؟؟!!!

 

اس ام اس بیشتر در ادامه مطلب...

 



برچسب ها : پیامک دوست دارم اسفند 91 , اس ام اس عاشقانه اسفند 91 , اس ام اس های اشک و گریه , پیامک دلم گرفته ,
نویسنده : 98loveنظرات (4)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید بهمن 91 روزانه ,
بازدید : 6826 ♥ تاریخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 زمان : 15:10 ♥

اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه

زندگی مرا مثل سیگار روی لبت دودش کردی و به هوا دادی ...

 

 

   منتظر هیچ دستی در 

هیچ جای این دنیا نباش اشکهایت

را با دستان خودت پاک کن چون همه رهگذرند

 

زیباترین پیامک های عاشقانه و غمگین 92

دلم می خواست

همیشه دلم می خواست

بدانم چه حسی داری وقتی

این همه دوست دارم...

 

هیچگاه به کوچه بن بست ناسزانگو...بن بست بودنش برایش کافیست                                                 

  خیلی تنهام....

 

                  یادته....

               بالاخره به حرفم رسیدی...

 

پیامک های بیشتر در ادامه مطلب...



برچسب ها : اس ام اس های جدید و عاشقانه , اس ام اس عاشقانه , زیباترین پیامک عاشقانه , اس ام اس غمگین و عاشقانه 92 ,
نویسنده : 98loveنظرات (2)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید اسفند91 روزانه ,
بازدید : 862 ♥ تاریخ : شنبه 26 اسفند 1391 زمان : 12:59 ♥

پیامک های عاشقانه و جدید نوروزی


دوست هاى خوب مثل ستاره هاى آسمونند،حتى اگه نبينى شون خيالت راحته که هستن!

 

 من ماندم و صدها جلد لغت نامه؛که هیچ کدام از واژه هایشان،مترادف دلتنگی های لعنتی نمیشود!کاش دهخدا میدانست دلتنگی درد دارد؛معنا ندارد!...

 

پیامک های عاشقانه بیشنر در ادامه مطلب...



برچسب ها : اس ام اس عاشقانه 92 , پیامک های عاشقانه نوروزی , sms noroozi love , اس ام اس جدید لاو دختر و پسر ,
نویسنده : 98loveنظرات (0)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید اسفند91 روزانه ,
بازدید : 3541 ♥ تاریخ : پنجشنبه 17 اسفند 1391 زمان : 16:5 ♥

پیامک های عاشقانه و زیبای جدید در اسفند 91

آدم هـــــــا فـرامـوش نـــمی‌کــــنند...!!

فــــــــقط....

دیـــگر ســـــــــــــــــــــاکت می‌شـوند....

هـمین!!

 

پیامک های عاشقانه بیشتر در ادامه مطلب...



برچسب ها : اس ام اس عاشقانه جدید اسفند 91 , زیباترین اس ام اس های عاشقانه , یامک عاشقانه کوتاه و احساسی , اس عاشقانه ,
نویسنده : 98loveنظرات (1)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید اسفند91 روزانه ,
بازدید : 9463 ♥ تاریخ : چهارشنبه 02 اسفند 1391 زمان : 10:49 ♥

پیامک های جدید عاشقانه اسفند 91

جدی میپرسم؛

“دوستت دارم“ را

وقتی برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

جداً خیانت میکردی یا رعایتِ عدالت ؟؟!!!

 

اس ام اس بیشتر در ادامه مطلب...

 



برچسب ها : پیامک دوست دارم اسفند 91 , اس ام اس عاشقانه اسفند 91 , اس ام اس های اشک و گریه , پیامک دلم گرفته ,
نویسنده : 98loveنظرات (4)

درباره : اس ام اس های عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه و جدید بهمن 91 روزانه ,
بازدید : 6826 ♥ تاریخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 زمان : 15:10 ♥

اس ام اس های رمانتیک و عاشقانه

زندگی مرا مثل سیگار روی لبت دودش کردی و به هوا دادی ...

 

 

   منتظر هیچ دستی در 

هیچ جای این دنیا نباش اشکهایت

را با دستان خودت پاک کن چون همه رهگذرند

 

 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

پیامک های عاشقانه و جدید تنهایی اردیبهشت

 
ﻗـﺪﯾﻤـــﺎ ﮔﻨﺠﺸﮑـــــ ﺭﻧﮕــــ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﺟـــﺎﯼ ﻗـﻨـــــﺎﺭﯼ ﻣﯿﻔـــﺮﻭﺧﺘـــﻦ !
ﺍﻣـــﺎ ﺍﯾــــﻦ ﺭﻭﺯﺍ . . . .
ﻫـــﻮﺳـــــ ﺭﻧﮕـــــ ﻣﯿﮑﻨــــﻦ ﺟــــﺎﯼ " ﻋﺸـــ .♥. ــــﻖ " ﻣﯿﻔـــــﺮﻭﺷـﻦ !!!
 
 
اون نگاهی که گوشه اش یه قطره اشک برق میزنه
 
به اندازه ی تموم حرفای دنیا سنگینه . . .
 
 

 

اس ام اس عاشقانه غمگین-love sad sms

پیامک های عاشقانه جدید...

 

برای دلم گاهی پدر میشوم!
خشمگین میگویم:
بس کن تو دیگر بزرگ شده ای...!
 
چشمانم به قلبم حسودی می کنه چون همیشه در قلبمی ولی از چشمانم دوری 
 
 

 


اس ام اس های عاشقانه و تنهایی جدید و کوتاه

اس ام اس عاشقانه جدید:

این روزها
انقدر تنها شده ام, که تنهایی دلواپسم شده...
لبخند میزنم تا حداقل او آرام شود....
 
چه دوستی بی ریایی دارند دمپایی ها!
هر کدام گم شود دیگری آواره می شود.
 
 

 

پیامک های عاشقانه مخصوص اونایی که تنهایی دیدن!!!غمگین هستن!!عاشقن!!!

وقتی یه آدم میگه:

                 هیچکس منو دوست نداره
                       منظورش از هیچکس
                      یک نفر بیشتر نیست
             همون یه نفری که واسه اون همه کسه...!
 

 

بوی دل‌تنگی می‌دهم
حتی بهار هم

دلم را نمیگشاید

 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

خیلی وقت ها خاطرات شیرین با تو بودن همچون پروانه هایی سبک بال در آسمان ذهنم به پرواز در می آیند . خاطره ی اولین دیدار ما روی تپه ای سرخ که دستهایمان را به هم گره زدیم و درمقابل بادهای مخالف ایستادیم و نقشی از قلب روی خاک تپه ترسیم کردیم . یادم می آید وقتی که برای اولین بار نگاه آبی ات را به چشمان خسته ام دوختی پی بردم که چشمانت همان پنجره ای است که می توانم یک عمر از پشت آن به افق های دور خیره شوم و بازگشت پرستوهای امید را نظاره گر باشم . سیاهی ها و تلخ کامی ها را در آتش رهایی بسوزانم و خاکسترش را به باد فراموشی بسپارم .  داستان عاشقانه ی خودمان را در گوش ستارگان نجوا کنم تا هر شب وقتی چشم هایت را رو به آسمان می دوزی باور کنی اینجا کنار پنجره ی نگاهت کسی هست که هر لحظه به یاد توست . سانگ سرایی های عزیز شاید این متن ، تصویری کلی از فضای احساسی و عاشقانه ی آلبومی که امروز قصد انتشار آن را داریم ؛ در ذهن شما خلق کرده باشد . آلبوم برای عشق من  To My Love اثری است بصورت  پیانو و ارکسترال ، متفاوت و کاملاً بدیع از David London و محصول سال ۲۰۰۱ که بی اشک جزو یکی از بهترین و دلنشین ترین آثار پخش شده از سانگ سرا طی این روزهای زمستان در سبک New Age خواهد بود . آلبوم پیش رو فرصتی است که این امکان را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد تا لحظه هایی شیرین و سرشار از احساس داشته باشید در کنار آنهایی که دوستشان دارید و به آنها عشق می ورزید و هدیه است از طرف سانگ سرا برای آنهایی که عشق را با تمام وجود حس کرده اند و باهم بودن را نعمتی بی مثال از جانب خدای مهربان می دانند . در ادامه دعوت میکنیم تا این آلبوم زیبا را با کیفیت عالی و بصورت رایگان دریافت نمایید . 

.

 

 




تاریخ: پنج شنبه 5 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

 

گروه اینترنتی ایران ســــان | www.IranSun.net

 




تاریخ: جمعه 4 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط علی حسین بر

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 104
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 94691
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1